Nekad Jonas2006 | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas2006

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? fredde_axelsson86.

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas Axelsson.

Vad är ditt discord namn? Jonas2006#9076.

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Axelsson han är 21år och han mår jätte bra ibland och ibland mår han dåligt men han mår oftas bra och hans intressen är bilar lastbilar och lite allt möjligt men mest bilar och han gillar att bada sola och han gillar att åka utom lands men hans favorit ställe är nederländerna/holland för där finns det fina lastbilar och när han var liten så gilla han inte skolan för han blev mobbad som ung så han sluta gå måndagar sen tisdagar sen så sluta han gå i skolan helt när han börja i 5an så han har inte haft så bra skoluppgång så han har haft det svårt att skaffa jobb när han blev äldre.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag och mina kompisar tycker jag har bra rp och jag hoppas på att få skapa jätte bra rp scenarion på den här servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag hoppas på att få skapa jätte bra rp scenarion på den här servern.

Hur hittade du Unive? Jag har hört talas om den av vissa kompisar att den är bra och det var den så jag ansökte.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att jag vill ha roligt och ha lite bilar men min dröm bil jag skulle vilja köpa är en rs6a

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på en server som heter star city men den ska kanske lägga ner så jag tänkte att jag ville söka hitt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka