Accepterad Jonas | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Jonas

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/reckhouse/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? ReckyJ#5337

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 1979

Berätta om din karaktär. Jonas Sebelius har bott utomlands sedan 2009. Och bestämde sig för att flytta hem igen. Han är 41 år gammal och har varit polis i Amerika under ca 7 år. Han anses väl vara en snäll, loyal och trovärdig i sitt sätt. Han kan bli väldigt arg om som polis och tar regler och stadgar väldigt seriöst. Intressen utanför jobbet är att umgås med vänner och titta på nyheterna. Han tar väldigt allvar på hälsan och jobbar hårt med muskel byggnad samt en välhållen kost. Hans största idol är McClane från Diehard då han såg dom filmerna med sin pappa, som för övrigt gick bort i prostata cancer i fjol. Han tycker om att laga mat och ser gärna sig själv som en gourme med hälsan i sinnet. Jonas bytte namn från Reckhouse till Sebelius efter sin pappa Jan Sebelius.

Varför ska just du bli whitelistad? Har spelat svensk rp 1 gång. Testade ems men var alltför upptagen med andra uppdrag i den amerikanska rp världen. Jag har nu kommit till en punkt där jag vill testa polis i svensk RP. Har aldrig gjort det och det kan bli väldigt spännande. Rollspelat har jag gjort sedan 2009. (arma 2, 3 och nu GTA) Jag är väldigt noga med att hålla RP´n uppe på en väldigt hög nivå, och är aldrig ooc. Jag känner min karaktär väl, och vet hur han agerar i många lägen. RP för mig är något som jag håller väldigt kärt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har ingen bra förklaring till varför det blev just denna, jag googlade och fann er.

Hur många timmar har du på FiveM? ca 1400

Hur hittade du Multistaden? Google

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, CoreRP

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka