Nekad Jonas svensson | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas svensson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? STEAM_0:0:526406533

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Apelsin#1328

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas svensson och är 30 år gammal och växte upp med sin mamma efter fadern dött i en bilolycka när Jonas var 3 år gammal, han lever ett gott liv och gör inte så mycket på vardagarna förutom att köra post 3 timmar per dag han känner sig för det mesta glad fast när han tänker på sin mamma med cancer så mår han dåligt, hans intressen är bilkörning och allt inom den gruppen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli white listad för att jag ska kunna jobba på marja-lisas och få in lite mer pengar jag har blivit anställd men måste bli White listad för att kunna arbeta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli white listad för att jag vill jobba på marja-lisas jag har pratad med ägaren och haft prov hur allting fungerar så nu måste jag bara bli white listad.

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar som har spelat länge rekommenderade det och jag fastnade direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få alla runt mig att känna sig glada och nöjda hela tiden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har aldrig spelat på någon annan server än multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka