Nekad Jonas Olsson | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonas Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198971302093/

Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? QUEEN MELISSA#8743

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Olsson, Han är en mycket trevlig och snäll person som har viljan att hjälpa de som behöver hjälp. Jonas backgrund är dock ganska onormal. Han växte upp med sin styvfar som var en alkolist, Det med säga han var onyckter hela tiden och var mycket högljud mot Jonas och hans mamma Katarina. Jonas är 22 år idag och lever sitt liv som själv vill utan krånligheter. Jonas har ett sort intresse för att vara chef över något bolag en vacker dag, Han gillar att komunusera med massor av olika folk och är mycket social. Han är mycket bestämd över vad som ska ske och när i vilket fall gör han till en bra chef.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag vill genomföra ännu bättre roleplay än vad jag redan gör, Te.x jobba i mat butiker vara chef över bolag jobba med massor av olika yrken. Jag vill också bidra med att göra roleplay erfarenheten mycket bättre än vad den redan är. Jag vill också bidra med att göra servern mycket roligare att spela på genom att uppmuntra andra att bli whitelistad så de kan också bidra med bättre roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden är en av mina favorit servrar eftersom de har svenska regler etc, Detta gör så att det är mycket likt verkliga livet i sverige och om jag blir whitelistad kan jag bli erfaren i det jag gör som kanske kommer bli mitt framtida yrke i värkliga livet.

Hur många timmar har du på FiveM? 253 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag hittade multistaden genom en av mina kompisar som rekomenderade denna server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blvit bannad på denna server en gång för jag skrev i twitter om en grej ooc. Men annars har jag inte blivit bannad på någon annan server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på en server som var kallad "Sadrp" innan jag blev rekomenderad och började spela på multistaden. Det är en vanlig rp server med vanliga fiveM regler, Powergaming, Rdm, Vdm, U NAME IT.

Tillbaka