Nekad Jonas nygren | Medlem ansökning [Drydiman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas nygren

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Saminki33#4506

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Jonas Nygren, 25 år gammal. Jonas Nygren har varit en väldigt framgångsrik man i sitt liv och har mycket äventyr framför sig. Han har länge bott i Sverige men också samt i USA, där startade han eget företag och fick ett rejäl försprång i livet. Företaget hette ''Trucks and Pimps'' och de byggde costum pickups och liknande. Sedan så flyttade han tillbaka till Sverige för att han saknade sina föräldrar och all nära och kära. Han pappa var med om en olycka när han bara var 12 år gammal och låg i koma i 4 år så det var ganska tufft för han när han var liten. Det var en regnig natt i mitten av september och hans pappa körde på motorvägen i ungefär 110km/h då sprang det ett rådjur tvärs över och hans pappa vejde bilen åt sidan och det var då han fick sladd och tappade kontrollen över fordonet och sladdade av vägen och träffade ett dike och då började bilen volta. hans pappa har återhämtat sig nästan helt och hållet och de har en god kontakt med varandra. Jonas Nygren är fortfarande mycket förtjust i pickups och han har dem som en hobby att mecka med dem och kunna ta en stund att inte behöva tänka på annat så mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är mycket bra på att följa regler och annat och jag Rp:ar mycket seriöst för att jag tycker det är kul. Jag kommer att vara trevlig mot många och hjälpa till med Rp:n genom att vara mycket seriös.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rollspela med varandra och köra seriöst så att alla har det kul och inte bara vinna själv hela tiden t.ex om man har ett stort hetsat rån så gör man det så kul som möjligt för allihopa genom att rollspela och vara snäll och generös.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och man har hört talas om rp servern lite också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka