Nekad jonas jonasson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonas jonasson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? måns

Vad är ditt discord namn? hassan adolfsson

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär är 21 år gammal och han är 190 cm lång. på hans jobb vill han skaffa massor av polare som han kan ha roligt med på helgerna eller sommarlovet. tex. att fästa och ha det roligt samt ge extra tipp på baren. en av hans största intressen är att få ett bra jobb och tjäna mycket pengar så min karaktär lever livet och har roligt. hans andra intresse är att köpa billiga billar och modifiera dem lite och sälja lite mer till dem som inte har en bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att hjälpa folk som precis har börjat att tjäna lite pengar så de kan köpa sin första bill samt få deras första jobb genom att låta dem praoa på mitt samt någons annans jobb så de kan hitta vilket jobb de gillar mest. jag kommer vara sträng ifall jag hör/ser folk som inte följer reglerna/FRP då jag kontaktar Staff så snabbt så mögligt så de inte gör det igen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett scenario där om man vinner eller förlora så har man kul. du ska även fast du förlorade så ska du fira med motpartnern som van som om att du skulle ha vunnit. om det skulle vara ett scenario där du blir jagad av snuten och kanske krock lite eller en lite större krock där man stannar för att det ska vara roligare för snuten.

Hur hittade du Unive? jag blev tipsad av en mina kompisar att servern var bra så jag vill ta reda på om server är bra

Dessvärre kommer jag neka denna ansökan då jag inte ser en klar bild på hur du ska bygga upp din karaktär på servern. försök igen om cirka 12 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka