Nekad jonas jonasson | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonas jonasson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? måns

Vad är ditt discord namn? hassan adolfsson

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jonas Jonasson och är 28 år gammal. hans känslor är att han kan bli arg när folk inte lyssnar på honom men det är väldigt sällan för han kan kontrollera det bättre än vad han kunde när han var mindre. en av hans intressen är att få så bra jobb så möjligt så han kan tjäna mycket pengar så han kan leva livet. hans andra intresse är att han vill kunna köpa billar och modifiera dem för att han gillar bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att jag säger till Staff när det är folk som inte följer reglerna/FRP. då försöker jag få tag i Staff så snabbt så möjligt så de kan antingen så en varning eller ban beroende på va de har gjort. jag kan även bidra med rp då jag kan hjälpa folka att bli bättre på att rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett scenario där det ska både vara kula om man vinner eller förlora. om man förlorar så ska man inte tjura istället ska man fira med motpartnern som om du skulle ha vunnit. om man tillexempel skulle vara ett scenario där man blir jagad av snutten och jag kanske åker in i något eller helt enkelt bara stannar och låter dem ta fast mig så blir det roligare för dem.

Hur hittade du Unive? en kompis tipsade om servern är bra så jag vill se om den är bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka