Nekad jonas jonasson | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonas jonasson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? måns

Vad är ditt discord namn? mansmamma

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jonas Jonasson och han är 28 år gammal. Jonas livs motto är att få ett bra betalande jobb så han kan leva livet och ha roligt. han vill även kunna skaffa många kompisar som han kan hänga med på sin fritid och ha roligt. Jonas har ett stort intresse för bilar. så han vill kunna köpa bilar och pimpa dem så han kan sen sälja dem så att han kan köpa nya och bättre bilar så han kan fortsätta med den processen om och om igen. Han har också ett stor intresse om att bli polis för hans pappa har varit polis så han kan okej mycket om polis yrket

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att jag säger till dem som bryter mot reglerna och sen om dem inte lyssnar så tillkallar jag Staffs och så får dem skötta jobbet så att det kanske blir en varning ,kick eller ban beroende på vad dem gör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att andra som spelar också ska kunna ha kul genom att göra saker som dem är kapabla att göra. TEX. att om man är i ett scenario där jag blir jagad av polisen så kanske jag krokar med flit för att göra det roligare för dem att stoppa mig

Hur hittade du Unive? jag har spelat på den innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka