Accepterad Jonas Fridheim | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas Fridheim

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mrkatana/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? $korpion#1122

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Jonas Fridheim är en 25 årig gammal man född och uppväxt i Skärblacka, Östergötland. Redan som ung har han levt ett simpelt liv fyllt med fiskande, jagande och mycket annat tillsammans med sin pappa, Vilhelm. De djupa skogarna i Skärblacka har gett Jonas ett annorlunda perspektiv på livet då har han lärt sig bli en med naturen i samband med hur mycket tid han har spenderat i den under sin uppväxt. När Jonas fyllde 20 bestämde han sig för att flytta hemifrån efter att han hade tagit gymnasieexamen från bygglinjen och jobbat i ett år. Då Jonas är van med äldre teknik har han införskaffat sig en '92 Volvo 740 som han planerar att ha som projektbil. I staden han har flyttat till planerar Jonas att samla på sig så mycket pengar som det går så att han har råd att starta en egen verkstad då han har ett brinnande intresse för fordon överlag. Jonas är en utåtgående person som har lätt för att skaffa nya kontakter, men ett problem som han har är att han aldrig tappar fokus, vilket gör att han lätt kan spendera timmar i streck med en arbetsuppgift (som t.ex. att mecka) , något som hans nära vänner har påpekat om honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har sammanlagt spelat på tiotals roleplay servar (inte bara på FiveM men även på andra platformer som SA-MP) i cirka 5000 timmar sammanlagt, där jag har samlat på mig en hel del kunskap om roleplay och hur man bör gå tillväga i de allra flesta situationerna man hamnar i under en spelsession. Genom att bli whitelistad skulle jag självklart ha tillgång till jobb som innebär att man har ett visst ansvar över den rollen man har, något som jag tror jag borde kunna klara av ganska enkelt. Jag har redan hamnat i flera intressanta roleplay scenarios som unwhitelisted på servern och genom att bli whitelistad tror jag att jag kommer kunna skapa ännu fler roliga scenarios både för mig själv men även för övriga spelare på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Om jag lyckas bli whitelistad har jag planer att ge mig in på kriminell roleplay då det verkar som att det går att fördjupa sig ganska mycket i just den aspekten av roleplay på denna server. Under den största delen jag har roleplayat på andra servrar och andra plattformer har jag mestadels rollspelat som polis, och därför tycker jag att det vore kul att uppleva roleplay på en server som denna då man ser mycket från ett annat perspektiv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag och en vän till mig letade efter en ny server att ägna vår speltid på då det hade blivit rätt så tråkigt på de engelska servrarna vi hade spelat på tills nu. Efter att ha kollat på några videos på YouTube och att själv ha upplevt Unive och roleplay möjligheterna som den har att uppleva tyckte både jag och min vän att denna server var värd att satsa på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som mål har jag att tillåta min character att leva ett liv proppfyllt med kreativa scenarios som kommer att sätta guldkant på tillvaron i de olika roleplay hotspotsen på servern. Som erfaren roleplayare är jag väl medveten om reglerna och känner väl till att man självklart inte bör utgå från att ens character ska "vinna" varje scenario denna hamnar i, något som jag tycker kommer att tillåta min character att utvecklas ännu mer och skaffa en djupare bakgrund baserat på hans upplevelser i livet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server för tillfället då jag har tröttnat på engelska roleplay servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka