Nekad Jonas Eriksson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Dahlström

Vad är ditt discord namn? _navic

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Jonas Eriksson
Ålder: 26 år
Bakgrund: Jonas kommer från en förort till storstaden och har en kandidatexamen i datavetenskap. Han arbetar som mjukvaruutvecklare på ett teknikföretag och trivs med den tekniska utmaningen.

Känslor: Jonas känner en kombination av självförtroende och oro över framtiden. Han är nöjd med sitt arbete och de vänskapsrelationer han har byggt upp genom åren. Ibland kan han dock känna sig överväldigad av det snabba tempot i arbetslivet och den ständiga utvecklingen inom teknologin.

Intressen: Jonas älskar bilar och vill bli Taxi chef en dag. han tillbringar helgerna med att utforska nya bil delar som släpps. Han är även en passionerad gamer och spenderar tid online med sina vänner. Musik är en viktig del av Jonas liv, och han går gärna på konserter och lyssnar bara på Rock.

På fritiden ägnar han sig åt att lära sig nya teknologier och experimenterar med att utveckla egna små projekt. Han älskar att resa när möjligheten ges och har en dröm om att en dag kombinera sitt intresse för teknik och resor genom att arbeta som Taxi chef. Jonas sociala liv är viktigt för honom, och han värdesätter kvalitetstid med sina närmaste vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en spontan kille som ger mycket till andra, lätt för att skaffa vänner men blir aldrig för bekväm. Att ha fler på servern tycker jag är väldigt roligt och älskar hur många det är som spelar dynget runt. I framtiden vill jag också donera så jag jag kan få krim rollen. Jag har varit med på eran server tidigare och fick en Ban tror jag under ca 2 månader. Jag hade det mycket roligt på servern under dessa månader men skolan kommer tyvärr före.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspel innebär att en spelare aktivt väljer att ge fördelar, framsteg eller positiva utfall till motspelarens karaktär eller mål i handlingen. Det är ett sätt att skapa intressanta och dynamiska berättelser genom att låta händelser utvecklas på ett oväntat sätt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, att slå eller mörda en person utan att ett scenario har inträffats, helt i onödan helt enkelt. VDM, När man anväder sitt fordon som ett vapen och kör på folk utan ett scenario eller anledning. METAGAMING, när du använder information som din karaktär inte vet om, t.ex information som du fått i verkligheten. COMBATLOG, när du loggar ut eller avslutar spelet mitt i ett scenario.Efter att du dött ska du vänta 5 minuters timern och sedan trycka på E för att respawna, du får inte logga ut medans denna process håller på.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på många servar även unive innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror jag har sammanfattat de mästa ganska bra faktiskt.

Nekad. Utveckla följande:
-
Berätta om din karaktär: Förklara mer om din karaktärs liv utöver hans intresse för teknik/bilar.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka