Nekad Jonas. | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive.King1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? Kingen#8309

Hur gammal är du? 14 år

Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader men men råckade logga ut från dc men 7 månader var det och ifall ni inte tror mig så joinade nästan för en månad sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Just nu tycker jag att det är än väldigt smart inom yrket på Securitas och känner att jag kommer göra bra rp och försöka har det normalt men kollegor och sånt. Så jag kommer främst försöka att få Securitas till ett jobb som blir större så fler folk ska komma och att flera vill bli bättre inom rp i Securitas. Så jag kommer främst försöka att få Securitas. Vill också få fler folk som vill bli Securitas att dem ska tänka på hur rp är att dem inte ska va helt våldsamma och efter och efter det. Vill att folk ska jobba där för en anledning första är att folk ska tro att polisen inte är bäst att Securitas hjälper också i samhället och att dem ska vilja ha mig dom chef på Securitas. Och jag vet mycket inom Securitas yrket vilka tjänste vapen på sig och vad folk ska tänka på inom yrket Securitas. vill också ha folk som är i tjänst ofta och att dem ska vara normala och göra rp till en en andra level och vi ska vara lika stora som polisen och vill få en intervju så snabbt som möjligt och vill göra en bra miljö ingame.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har jobbat där för typ 1 vecka sedan och vad ordningsvakt.ska göra utbildningar ibland när jag känner att dem behöver lära sig det eller om någon frågar ifall om dem vill ha det. och alla ska ha b körkort annars den som anställer folk utan då får dem sparken. Men det kan bli en prick ifall han berättar anledning vad som kan har hänt. Dessutom så har jag erfarenheterna från yrket för jag är trevlig smart och kan berätta ifall något har hänt eller kommer hända. Ska fråga ifall dem kan lägga till radio och tazer och baton och såna grejer ifall det inte finns i lager.jag kan mycket om securitas, hur man använder vissa föremål och hur man aggerar i vissa situationer är jag bra på och är smart i tillfällen som är bra för oss då på Securitas och såna grejer som är bra.Den kunskapen skulle jag kunna förmedla till resten av securitas vid utbildningar tänker jag inom yrket tänker jag och jag lägger tid och på detta för det är min dröm att bli chef på Securitas. yrket som chef då jag lärt mig mycket om hur man styr och

Hur ofta kommer du vara inne? börjar minst klockan 15:00 på tisdagar och torsdagar men på måndagar och onsdagar blir det minst klockan 14:00 men på dagar som lördagar och och söndagar bli det först 12:00 till typ 00:00 kanske så 12 timmar för jag vill utvekla jobbet på Securitas.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart men det hade varit roligt att bli Securitas chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? ja men den är min server men mina kompisar äger den typ och spelar aldrig på den är bara där men spelar på unive

Har du läst våra Regler? ja typ 2 gånger så kan den lite (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka