Nekad Jonas Berg | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas Berg

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? bergs2525

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas Ström 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Diva Rolig Annorlunda

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ska bli största skåde spelaren i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga stunder för mina motspelare. Även mycket med skumma/roliga konfrontationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att få den andra personen att ha roligt för ifall alla i servern gör så blir det en roligare stämning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men inte i FiveM, jag har hackat på CS för några år sen men det är väll typ det. Och jag har lärt mig att inte göra om det för ja förlorade det roliga och förstörde för de jag mötte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ett exempel är att man ska vara ordentlig med vårdat spårk men även att man inte ska kränka någon annan.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är skådespelare i riktiga livet varit med i 2 svt serier och en netflix serie så har lite erfarenhet med skådespeleri.

Nekad.
Anledning:
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Du behöver även utveckla följande:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Kan du ge exempel på några av serverns regler

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka