Accepterad Jonas. | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive.King1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199365500610/

Ditt Hex-ID: 110000153c22ec2

Vad är din discord tagg? Kingen#8309

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? p ban tror jag men har inte gjort något.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står inte men kan skicka bild hur det står den som läser skicka till Kingen#8309 i dc så skriver du vill ha bild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte står inte men tror det är p ban men vet inte vrf för har inte gjort något blev bannad precis när jag kom in

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. väntade att nån chef från marja lisas skulle komma hem och jag ståg och väntade men nån bannade mig för jag ståg och väntade så jag fattade inget men jag vill att ni ska förstå att jag inte har gjort något men det är alltid bra att veta som staffs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte ståg och väntade på om det gick att få en intervju och blev jag bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej asså jag bara ståg och väntade på intervju på marja lisas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag om jag gjorde något så ska jag inte göra det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka