Nekad jonas andy | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonas andy

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Miklo

Vad är ditt discord namn? ლEMOC3ლ#6969

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2000

Berätta om din karaktär. heter Jonas Andy och är i just nu 20 år gammal. Jonas har, som en del andra i sin omkrets haft en dålig uppväxt där mycket knark och dåliga förhållanden varit inblandade. Under sin uppväxt så förlorade han sin pappa i en bilolycka, däribland så omkom även hans ena syster Vanessa Dessa händelser har satt trauma i Jonas och han har därför aldrig kunnat bli desamma. Jonas har dock försökt att bortse från dessa scenarion och fokusera på sitt egna liv genom att utbilda sig själv. Han gick därför på vuxenskola (universitetet) och pluggade upp sina gamla betyg som inte var bra. Med dessa betygen så ansökte Jonas till universitetsutbildning till att bli polis denna utbildningen var på 2.4 år och Jonas klarade den på håret. När Jonas var färdig så blev han medlem i poliskåren och kunde sedan bli en polis och tjäna pengar åt sin mamma som nu var gammal och inte kunde försörja sig själv med sin dåliga pension. Detta är i stort sätt min karaktär, beskrivet utifrån alla möjliga aspekter. En annan sak att förklara är att han försöker umgås i bättre trakter/personer för att inte komma in på den dåliga vägen igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Både rolig och seriös RP samt social och realistisk RP att man ska tänka på att båda parter ska få ha kul och hjälpa personer och kunna få mera folk spela på denna servern göra så folk kan spel bra RP jag kan bidra till bra och roliga scenarion, jag är en person som är seriös med RP och hjälper folk runt om mig. jag är en person som startar många bra konversationer och scenarion. jag har bra till attityd till polis, ambulanser och flera viktiga. jag har bra attityd mot alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda personerna i tex ett butiksrån ska vara nöjda med scenariot. Är det så att någon gör något man inte ska göra så tar man in en staff i konversationen och gör den bra. alltså att båda ska vara nöjda. genom vänner och cosmo bt solklart

Hur hittade du Unive? genom vänner och cosmo bt solklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka