Nekad Jonas andersson | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas andersson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198057437644/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? sök hjälp#9070

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 1999

Berätta om din karaktär. Han är snäll men kan var elak när temperamentet blir högt. Jonas hade en bra upp växt där han och hans pappa var ute och fiskade väldigt ofta och mamma följde också med ibland men hon var rädd att ta i fisken. Jonas spelade fotboll i ett fotbollslag som hette Stockholms FC och han var målvakt. Jonas pappa var tränare och hans mamma var och tittade på varje match. Under alla år Jonas var målvakt gick det bra för laget men under en match så fick Jonas en spark på knätt och var tvungen att sluta spela fotboll. Sen sp flyttade Jonas till unive och började ett nytt liv. Nu så funkar inte Jonas utan kaffe eller att vara utan bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att servern är rolig och att den fungerar bra med alla regler och att alla är snälla och för att jag spenderar många timmar av mitt live på denna server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är bra rollspel i servern.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som tipsade mig och jag tycker att han hade rätt att den är bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sprida glädje och åka fina bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett bra jobb, bil och skaffa krim.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? hoppas att ni inte gör det för det skulle var tråkigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka