Accepterad Jonas Abdison | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas Abdison

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198991268984/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Lover Boy.#6697

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2005

Berätta om din karaktär. Jonas är 41 år gammal han har två barn. Jonas är en rätt glad gubbe som har ett jätte stort bilintresse han gillar även motorcyklar, crossar, driftig. På hans fritid gillar han och pilla med sina bilar och köra rally han brukar även ut och sladda med sin 740 men framför allt åka på stora crosstävlingar i hopp om att se sin äldsta son race. De var så att ungefär för tio år sen så lämnade Jonas fru honom och tog hans söner hans ena son var nyfödd och den andra 5år gammal detta har gjort Jonas väldigt ledsen över en längre tid men nu har han försökt ta tag i sitt liv och skaffa ett bra jobb med en bra inkomst. Han håller för tillfället att utbilda sig till polis för att han älskar att hjälpa folk speciellt barn, för när han var lite hade han inte riktigt närvarande föräldrar för hans mamma dog i en bilolycka när han var 2 är och då blev hans pappa alkoholist så han fick alltid ta hand om hans syskon. Tack vare de han han blivit en väldigt stark självständigt person som älskar och lära sig nya saker.

Varför ska just du bli whitelistad? Har varit det innan men känner att servern hadde för mkt lallare så jag sluta men tycker de har höjt rp nivån såpas så det går att rpa ordentligt här igen och vill nu försöka bli polis och då behöver jag wl :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För rp nivon har blevit mycket bättre och känner att jag vill testa den igen och skaffa ett roligt jobb som tex polis elr väktare

Hur hittade du Unive? Har spelat multi sen de öppna men sen kom det för mkt lall så det var icke roligt längre men hittade att ni hade byt namn så jag ville se vad som var ändrat och det är betydligt bättre rp så därför vill jag nu ha wl

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli den bästa polisen i staden men även ha ett roligt privat liv med mycket bilar :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka