Accepterad Jon Stenborg | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jon Stenborg

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jonstenborg/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jon Stenborg

Vad är ditt discord namn? Jon#1712

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed och är 21 år. Mohammed kommer ifrån en fattig uppväxt med mycket kriminalitet runt om sig. Hans föräldrar var inga bra föräldra figurer när Mohammed var mindre, han var tvungen att ta hand om sig själv ofta då han också är ensambarn. Detta stoppar dock inte Mohammed från att följa sina drömmar. Mohammed vill utbilda sig inom sjukvården då han ser en bra möjlighet att hjälpa samhället på det sättet. Mohammeds stora intressen är golf och att meka med bilar. golfen kom som ett sätt att komma ifrån dåliga trakter och våld och istället ge sig ut o spela golf där det är lugnt och stilla. Meka med bilar är något Mohammed har hittat den senaste tiden då han haft lite fritid över där han velat göra något.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad eftersom jag är en mogen person som tar rollspelandet seriöst och verkligen anstränger mig i alla situationer samtidigt som jag kan ha kul med både nya och befintliga vänner. Jag kommer bidra med att sprida glädje och trygghet i samhället!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker det är en grymt bra server samt grymt bra community. Bra support/staff och även bra medlemmar som göra rollspelandet grymt roligt. Detta gör att jag vill stanna mer på¨servern och verkligen utveckla mitt spelande på den!

Hur hittade du Unive? Genom en vän som rekommenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med rollspelandet är såklart att utvecklas, både som ooc och ic. Rollspelandet för mig är ett sätt att kunna ha kul med andra människor samtidigt som man spelar seriöst.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte och det är för att detta är den bästa servern jag har spelat på, på länge så jag har ingen anledning att spela på någon annan server!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka