Nekad Jon Stenborg | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jon Stenborg

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jonstenborg/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jon Stenborg

Vad är ditt discord namn? Jon#1712

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en energisk kille på 21 år. Mohammed har alltid levt i fattigdom och kriminalitit runt sig sen födseln, nu har han bestämt sig för att ändra på det. Mohammed vill söka jobb inom sjukvård för att kunna hjälpa folk på ett bra sätt i vardagen. Mohammeds andra intressen är att spela golf och meka med bilar. Han började spela golf efter att han hade fått vara med på ett gratis läger en gång och sen va han fast. Meka med bilar har han börjat med den senaste tiden då han fattat hur kuldet egentligen är.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag kommer bidra med masssa saker till servern, till exempel: glädje, seriöst rollspelande, respekt, hänsyn till andra och framförallt eftersom jag vill söka jobb inom sjukvården/ambulans vill jag utstråla trygghet och glädje.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker det är en grymt bra server samt grymt bra community. Bra support/staff och även bra medlemmar som göra rollspelandet grymt roligt. Detta gör att jag vill stanna mer på¨servern och verkligen utveckla mitt spelande på den!

Hur hittade du Unive? Genom en vän som rekommenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill såkalrt utvecklas och bli bättre men samtidigt som jag umgås med nya och befintliga vänner. Jag vill som sagt kunna driva ett seriöst rollspel samtidigt som man kan ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte och det är för att detta är den bästa servern jag har spelat på, på länge så jag har ingen anledning att spela på någon annan server!

Nekad efter muntlig intervju, läser reglerna på forumet, Försök Igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka