Nekad Jon Stenborg | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jon Stenborg

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198212069416/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ola Stenborg

Vad är ditt discord namn? Ola#0122

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som heter Amjad Svensson och är född 1999-01-01. Amjad gillar bilar och att bara vara med sin kompisar. Amjad växte upp i syrien och kom till Sverige redan som 7 åring, han blev här adopterad utav familjen Svensson som är hans nuvarande familj. Amjad har dock växt upp med sina kompisar som alltid gjort små rån och hållt på med droghandel vilket han också fastnat i nu.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag vill få nya möjligheter på servern att vara med mina whitelistade kompisar och kunna göra saker med dom. Jag vill även söka till wl jobb vilket bara är möjligt med whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker det är en grymt bra server samt grymt bra community. Bra support/staff och även bra medlemmar som göra rollspelandet grymt roligt. Detta gör att jag vill stanna mer på¨servern och verkligen utveckla mitt spelande på den!

Hur hittade du Unive? Genom en vän som rekommenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är såklart att utvecklas men samtidigt ha grymt kul på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte och det är för att detta är den bästa servern jag har spelat på, på länge så jag har ingen anledning att spela på någon annan server!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka