Nekad Jon Stenborg | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jon Stenborg

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jonstenborg/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jon Stenborg

Vad är ditt discord namn? Jon#1712

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år gammal och kommer från en fattig uppväxt med väldigt dåliga föräldra figurer. Detta stoppar dock inte Mohammed från att nå sina drömmar. Mohammed har alltid drömt om att bli antingen advokat, domare eller polis för att kunna föra rättvisa genom landet. Mohammed strävar efter rättvisa och bra moral.
Utanför jobb drömmarna har Mohammed ett stort hjärta för bilar. Helst lite äldre bilar men överlag att bara lägga några timmar på kvällarna med att pilla lite på motorn eller göra rent bilarna.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att kunna få fler möjligheter att bidra med mer till samhället. Det är allt från att söka bättre och viktigare jobb som att bli en mer respekterad medborgare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker det är en grymt bra server samt grymt bra community.

Hur hittade du Unive? Genom en vän som rekommenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Såklart att utvecklas och att kunna spendera mer tid med att ha kul med folk på servern. Jag tycker rollspel är sjukt roligt eftersom att det är så likt verkligheter man kan komma, det är kul att se folk vara seriösa och ha det kul och det är något jag vill bli en del av på denna servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte och det är för att detta är den bästa servern jag har spelat på, på länge så jag har ingen anledning att spela på någon annan server!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka