Nekad Jon Stenborg | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jon Stenborg

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jon Stenborg

Ange ditt födelsedatum 13 September 2004

Vad heter du på discord? Jon#1712

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 08:30-21:00. Helger kan variera lite då jag brukar hitta på saker. Men oftast minst 3h varje dag på helgerna.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1.5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer vara riktigt aktiv som servervakt. Jag kommer hålla mycket koll på ställen där det oftast blir en lägre RP nivå. Jag kommer kicka folk som bryter mot regler och om det är stora fel så kommer jag be en staff sätta sig in i fallet och om jag har filmat kolla på klippet som jag har och banna personen om det grovt fel. Jag vill hjälpa till att höja RP nivån på unive, för att det blir bättre och roliga för alla om det blir mer ordning och mindre lall. Jag kommer göra mitt aboslut bästa för att underlätta för staff så att stressen för dom minskar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna hjälpa staffs genom att minska stressen och höja RP nivån. Jag vet hur mycket staff sliter för att hålla igång sevrern och förstår att dom har det tufft så därför vill jag finnas där som stöd samtidigt som jag spelar som vanligt vill jag kunna ha möjligheten att bidra till servern genom att hjälpa folk ingame. Jag spelar väldigt många timmar dagligen på Unive servern och anser att jag hade kunnat göra stor nytta som servervakt. Jag ser dagligen aldelless för många som inte sköter sig och inte tar det på allvar, dom ska bort!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer hålla kolla på min omgivning så det inte sker några regelbrott, jag kommer även hålla lite extra koll på ställen där jag vet att RP nivån har en tendens att skjunka. Jag skall göra mitt absolut bästa hela tiden för att gör Unive till en bättre server och även underlätta för staffs. Jag tycker att Unive är en grymt bra server men eftersom det inte är någon whitelist-server så minska RP nivån lite pågrund av lallare som kommer in, och det finns inte mycket mer att säga än att dom skall bort.

Varför ska just du bli servervakt? Som sagt så stöter jag dagligen på väldigt många lallare och folk som inte sköter sig eller följer reglerna, och det tycker jag är lite sorgligt att se. Att folk skall komma in och bara förstöra för folk som faktiskt tycker det är kul och trivs på just den här servern. Ett 10-tal gånger om dan märker jag av att folk bryter mot regler och lallar och jag vill såklart inte att detta ska förekomma eftersom det reducerar RP nivån, så därför skall jag se till att hålla det rent på gatorna från lallare och folk som inte sköter sig.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill göra servern till ett ställe där det finns ordning men även att man skall kunna ha kul när man rollspelar och att ha lallare och folk som egentligen inte bryr sig om servern är inte okej i mina ögon. Som jag sagt flera gånger tidigare i denna ansökan ser jag dagligen aldelless för många som inte sköter sig och dom vill jag antingen lära upp om jag ser att dom är nya med hela rollspelandet eller få bort från servern om jag ser att dom bara vill bråka och ställa till det för andra människor.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag har helt-ok koll på grunderna inom staff relaterade-commandon. Jag vill såklart utveckals och bli bättre så kommer ta stor lärdom utav dom som kan och varit här längre, jag vill utföra mitt arbete så bra som möjligt! Några exempel på de jag kan är: /revive (ID) , /toggleid , /toggelname , /freeze (id) , /svban (id) (anledningen) tror jag det va.

Är du whitelistad på serven? Jajemen det är jag!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad två gånger innan. 1: Pratade OOC ingame när jag inte hörde en person i min bil. 2: Powergaming, frontalkrockade och reste mig direkt efter och gick och snackade med honom. Det var längesedan min senaste ban och jag har verkligen tagit lärdom av dom tidigare bannarna och har skärpt till mig rejält!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka