Inaktuell jon ohlsson | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jon ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas hole

Vad är ditt discord namn? Lukasking

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ludvig bralle 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig, snäll och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är föddes i sverige och hade en familj som var kaos, hans mamma var beroende av droger och pappa var alkholist, han hade inga vänner i skolan och var jobbigast i familjen, han fick reda på att jag hade adhd när jag var 9 och har sen dess inte kunnat sitta stil och blir ofta prat gald. hans drömjobb är att vara chef över en bilfirma och han har en sambo som är 26 år gammal och ett barn som är 2, i framtiden ska han bli chef och inte jobba på mcdonalds som jag gör nu och hitta en ny sambo. han är ute efter att överleva och skaffa pengar och vänner som han kan vara med

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa er att få mer personer som kör här och göra ett bra kommunity och se till så att alla beter sig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, eller att man "offrar sig" för att den andra karaktären ska få en W, beroende på hur scenariot utvecklas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, då lärde jag mig av mina misstag och det är bra att bli bannad för då lär man sig och kan förbättra och undvicka att göra det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja jag har läst era regler och jag kan ge lite exempel på de 1 rdm det står för att man inte bara ska skjuta nån helt random utan det ska ligga en bak tanke i det och man ska alltid försöka att prata sig ur det i första hand 2 vdm man ska inte använda bilen som ett vapen 3 social rp du ska försöka att snacka dig fram istället för att tillexempel skjuta nån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
jag är på nu vart hittar jag intervjun, i dc server oc h vem ska jag snacka med?

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är test medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka