Nekad jon ohlsson | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jon ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
0
Ditt discord namn: lukatoooni

Ditt Hex-ID: steam:11000016713fbb1

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Alec o Flasher

Varför tror du själv att beslutet togs? För från deras håll såg det ut som att jag metade men det gjorde jag inte alls, kan visa allt att jag inte gjort ngt sånt. Tror dom bannade mig för dom trodde jag skulle ta bort ngt eller bara undvika dom genom att lämna då min dc crashade.

Hur är beslutet felaktigt? ALLT VAR ETT MISSFÖRSTÅND Beslutet e felaktigt för vi planerade en setup på dmg alliansen då vi var vid yakuza gänghus och pratade med varandra och då kom vi fram till att vi skulle åka till garaget i grove street men då dog dom så jag åkte iväg sen så skickade dom prio att dom var vid One way i hamnen så dom skrev att vi skulle skutta direkt för dom hade skuttit skit mkt innan, så jag bestämmde mig för åka ner så då väntade jag litel ängre bort o körde in och när jag kom in så var det ngn som körde på mig för jag fasnade i bilen och då sprang jag och tittade i bilarna för dom hade förmodligen stashat men han inte så hoppade ut och skött 1 och sen dom jag efter det. Beslutet e felaktigt för jag crashade i dc när jag skulle visa videon och sa det redan innan men dom brydde sig inte, sen när jag crashar så ger dom 2 en ban på 25 dagar för grov meta o brist på social rp. För mig så crashade dc och sa det innan att jag skulle skicka men dom sa att jag skulle visa så då lyssnade jag o då crashade min dc men inget annat crashade för det var för jag delade skärm hände innan när alec o bacon satt i samtal så fattar inte vrf han är så förvånad att det händer igen så konstigt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har bevis på att mitt internet tappas ibland och crashar men går inte att skicka in här kan skicka pm till den personen som behöver skriv bara på dc.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka