jon ohlsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 68
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-lacken-jug1 — FiveM, Utgår 2026-03-27
Anledning: kidnappar på felaktigt sätt.
Bannad av: flasher
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Presis innan jag blev banand så hände det så att jag bestämmde mig för att möta upp en kille som hade skottat mot oss på morgonen, han var inte medveten om att det var jag som skulle mötta ppahn och köpa vapen så då ringde jag han och sa tja kan jag få köpa 3 vapen och då sa han ja så jag åkte till hans position och då åkte vi in till ett gammalt gänghus som katellen borde i, jag har frågat innan om jag får råna folk där inne till kartellens medlemar o vice och dom sa det var helt okej fast dom hade stängt ner och Rp på att det var okej så jag körde in och då var han där bad om vatten för jag var påväg på o dö så presis efter jag frågade så visade han Vapnena och då tog jag upp han på ryggen och rpa på slår iväg vapnet men han verkar inte förstå det, sen åker jag ut en bit och försökte ta han och prata oss ur hur vi skulle lösa det när han skottar mot oss men då vill han inte ta ner vapnet och då skött jag han så han dog och lämnade han och åkte inte tillbaka på hela dagen för mitt bästa. Jag vet att ja blev bannad för han stod med vapen och tog upp han på ryggen medans han hade vapnet på sig / i handen, så jag gjorde fel men ångrar det, sen fattar jag inte hur man inte kan rp på att gänghuset är borta för garaget, nycklarna och förrådet inget funkar och då klassas det inte som ett gänghus folk rpa inte på det till o med mina kompisar men det är ju fortfarade ett gänghus så fattar dig till viss del, MEN blev bannad för felaktig kidnappning som sakt.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvaret för jag blev bannad för att ta upp ngn när dom står med vapen i handen är inte realistiskt och brist på powergaming för i verkligheten hade han kunnat skuttit o dödat mig innan jag äns hade plockat upp han. Sen fattar jag kanske lite att jag blev bannad för suntförnuft för ajg körde in på ett gammalt gänghus och kidnappade han.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? I den situationen hade jag hittat på ngt annat sätt att kidnappa och kanske back stabba och säga typ att vi är polare sen förut och kanske lockat ut han, jag tog mig lärdomar genom att förstå vad han är ute efter och vad jag hade kunnat göra annorlunda genom att inte ta upp han på ryggen medans han har vapen i handen. Sen att han skriver till mig i pm har inget med det här o göra så släpper det.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag hade kunnat göra det här på ett mkt bättre sett och jag förstår nu i efter hand hur bra det kommer bli sen och vad det här har gjort för jag visste inte att man inte fick det och det har ingen sakt men just nu kan jag inte skylla på ngn annan. Jag kommer i den sittsen som jag är i nu hade jag sakt kom jag ska hämta ut pengar för att ge dig och då hade han åkt utanför och då hade jag kunnat göra det därifrån, SEN sen tidigare har blivitjag bannad innan då jag har c loggat och dödat folk utan anledning, jag tog tag i detta och pratade med staffsen och frågade och fick mer förståelse av vad de betyder och vad man ska göra i en sån situation, sen läste jag reglerna flera gånger och bannen var bra för då lärde jag mig att inte göra om det och har full förståelse för vrf jag blev det. SÅ efter det här så ska jag se upp för er staff och aldrig skriva till ngn i pm och göra annorulunda för då visar man att man är mogen och inte är som alla andra. MVh Lukas
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA