Antagen jon ohlsson | Ansökan till Staff [32}]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jon ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Ditt discordnamn: lukasking

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2011

Varför ska just du bli staff? Servern så bra som möjligt. För mig handlar Staff rollen inte bara om att hålla ordning, utan om att bygga en trygg, rättvis och positiv miljö där alla känner sig välkomna och respekterade. Jag tycker om att ta ansvar och känner motivation i att bidra till att servern hela tiden utvecklas och förbättras. Jag älskar att samarbeta med staff teamet och ser det som en styrka att arbeta tillsammans mot gemensamma mål. Jag är bra på lösa problem, öppen för feedback och vill alltid lära mig mer för att kunna bli ännu bättre i staff arbetet. Om något inte fungerar optimalt, ser jag det inte som ett problem utan som en möjlighet att hitta lösningar och göra servern starkare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Social rp är totalt skit, folk rp inte på att man riktar mot en och att folk inte besvarar frågor i scenarion visa rp inte på liv och död det gör mig narr, jag som staff kommer ta tag i det och se till att det inte uppstår hela tiden. Det händer mycket att folk är koruppta i sitt yrke och det måste staff teamet stoppa då jag kan vara med att bidra till det. En sak vill jag tilläga är att det skottas så mycket bland kriminella då dom inte tar ansvaret att göra ett roligt senario genom att kidnappa istället för att skutta, bland kriminella så rp dom mycket på utseende och bilar då det inte är okej. Allt handlar inte om krim rp då poliser och andra yrken också inte funkar då folk lallar och rp inte på att dom är vuxna människor då folk springer runt i bil affärer och taklar ner folk, det hade inte hänt irl om man säger så. Meta gaming händer ofta och det måste vi i staff teamet stoppa genom att se till att alla sitter vc eller inte sitter på weben och metar på appen dc för det händer bland många på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om någon inte rp på liv och död då ska vi agera direkt och det ska alltid gälla, om någon är koruppt så ska vi ge som en läxa att sluta med det och alternativ ge dom en bann så dom fattar alvaret i det. Om fålk inte rp på att dom rolspelar en vuxen karaktär så tycker jag att dom inte ska vara på survern då 90% vill ha en hög rp nivå och inte springa runt och lalla som en 5 åring. Vi säger att folk skjutter så mkt så måste vi lyfta det i kriminell möte och att folk inte rp på pistol hot och skador.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Atta gera professionellt är att ha en lugn ton, tydliga beslut, samma regler för alla på servern och att faktiskt vara närvarande i rpn respektera alla och inte lalla utan bidrar till en positiv stämning, både på servern och inom teamet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag ska försöka vara så aktiv som möjligt och försöka spendera all ledig tid som finns åt att vara aktiv på servern så att folk kan få en bättre rp, jag lägger upp det som att jag ska vara inne minst 12 timmar per vecka, visa dagar blir det att jag är inne 5 timmar och visa 2 timmar beroende på vad som händer runt om kring mig. Jag vill också Rp själv då det kan bli mer eller mindre visa dagar.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har efarenheter då jag har varit staff på en annan server 1 gång då jag lärt mig så mycket och blivirt bra inom yrket och sammarbetet mellan staff teamet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jobb, kriminell och servervakt då kanske servervkt om det är sista alltervativet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka