Nekad Jompiee | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jompiee

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Jompiee/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Jompiee

Vad är din discord tagg? Jompiee#8759

Vem var det som bannade dig? Ingen anning vakna så var jag bannad

Hur lång tid var din ban? perma?

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står you are banned from this Guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev sur på supporten där på kvällen som inte gjorde något för att hjälpa till när det var mycket Rdma/vdm även när jag sa att jag hade klipp så blev lite sur och skrev i ej- whitelistad ooc och frågade varför support inte gör något åt rdma/vdm?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vakna så va jag bannad ahaha men skriv i fältet över

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att jag borde ha fått en perma ban för det jag skrev till min vän sa dom att de är mindre bra support på kvällen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej det har jag inte :D

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väntat till morgonen och frågat om ärendet istället för att bli sur

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att helst inte spela på kvällen och förvänta mig hjälp mitt i natten även om support är online

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka