Nekad JompaaCiaoo | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JompaaCiaoo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? jompa241

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Larsson och är 27 år gammal. Gustav växte upp i en liten stad i Skåne och bodde tillsammans med sin familj. Under uppväxten var de aldrig några större problem som uppstod utan Gustav levde ett helt vanligt Svensson liv i Skåne. I tidig ålder började Gustav bli mer & mer intresserad av de polisiära arbetet och fick faktiskt chansen som 16 åring att få vara med en polis under ett trafikstopp och även bara åka runt o ströga.

Under Gustavs livstid har han hunnit hitta sitt äkta jag och vet då därför vad han tål och vet var sina egna gränser. Exempelvis så vet Gustav att han har lätt för att uttrycka sig fel under politiksnacket men han vet även att han tål väldigt mycket psykiskt innan han blir påverkad.

Gustav började även spela fotboll i ung ålder och var tyvärr faktiskt en av de sämsta men lät inte de hindra honom. Men till slut när gymnasiet började ville han fokusera till 100% på de och gav därför upp fotbollen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med social rp, ifall jag blir polis kommer jag även bjuda på långa roliga jakter där man inte pittar eller rammar efter 5 minuters jakt utan istället bara köra tills de man jagar krockar eller gör något så man måste agera.
Kommer verkligen inte heller vara någon som kommer klaga på scenario ooc ifall de ej är något grovt regelbrott som har begåtts, utan jag tror mer på att ta de ingame och exempelvis göra SU anmälan eller liknande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst gör man i scenario för att man exempelvis kan förlänga scenariot ifall man ej går in för att vinna men de innebär inte heller att man bara ska avbryta något för den andra ska vinna utan det ska ske lite smooth att man gör de. Och detta gäller för båda mot polisen och från polisen. Och även mot krim till krim osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstår till 100%. Fear RP innebär att man ska värna om sitt liv och därför inte dra vapen ifall någon riktar först. VDM innebär att man använder sig av ett fordon för att vinna scenariot. RDM innebär att man skall inte döda någon utan bakomliggande scenario. Combat logging innebär att man ej ska lämna servern eller alternativt gå in i sin lägenhet för att undvika att göra ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rollspelat på flera andra seriösa servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kommer på just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka