Nekad JompaaCiaoo | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JompaaCiaoo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? jompa0

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Larsson, han växte upp i en skånsk liten håla ungefär vid Malmö. Under uppväxten bodde han tillsammans med sina päron o såklart även sina syskon. Under tonåren blev han även intresserad av det polisiära arbetet. Päronen var även sedan tidigare poliser. Gustavs främsta styrkor och intressen är att spela paddel och att han är en jävel schack. Gustav blev polis i tidig ålder och redan som 23 åring gick han ut ifrån polishögskolan och var en färdig utbildad polis. Efter 5 års arbetserfarenhet har han även blivit FRI Chef samt varit en stor del inom de speciella grupperna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med positiv och social rp. Jag föredrar att ha en social rp stund på kvällarna och inte bara åka på alla skottlossningar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja att man inte behöver gå in med 100% winmenatality. Utan att man ibland kanske istället för att pitta eller preja så kan man fortsätta och bara vänta tills de tar sig ifrån.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM inntebär att att man dödar någon utan anledning. Combat logg: Innebär att man lämnar servern eller att man gör allt i sin makt för att undvika ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat polis rp i 2000 timmar plus.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka