Nekad jompa1122 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jompa1122

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jompiiiish/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes Siljamäki

Vad är ditt discord namn? jompa1122#0428

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Mäds Ahmed, han är halv norsk och halv afghan men kan dock inget utav språken. Han kommer vara en väldigt lugn individ tills någon går honom på nerverna då blir han istället väldigt aggresiv. han har absolut ingen som helst insikt i mode det är enledningen till det gröna affrot och domdär konstiga glasögona han tycker är så coola. han var väldigt mobbad som liten detta gjorde att han inte ville gå till skolan och det är just därför han inte har någon utbildning och har valt att gå den kriminella vägen. Han tycker inte om pengar och flashiga bilar men han är en person som lätt rider "vågen" detta gör att ifall han skulle vara med en person som vill ha dessa grejer så kommer han med stor sannolikhet försöka få detta också. Hans föräldrar dog i en väldigt ung ålder vilket gjorde att han vart tvungen att bo med sin moster britt-marie som han verkligen avskydde. denna kvinna brukade gå honom väldigt mycket på nerverna vilket är det värsta han vet, så tillslut var det droppen för honom och han tog det första han kunde hitta vilket var en staty och bankade in skallen på henne. detta gjorde så att han var tvungen att bo på väldigt många olika hem genom åren. tack vare alla dessa hem formade även honom till den person han just idag är.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag tror folk kommer tycka att det är roligt att ha med mig att göra på denna server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? denna server verkar vara en väldigt bra server med tanke på alla spelare inne.

Hur hittade du Unive? inne på fivems listor

Vad har du för mål med ditt rollspel? att medverka i roliga scenarion som skulle kunna få mig långt på denna server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? skapa och medverka i roliga scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte.

Nekad, utveckla och gör en ny om 24h
:unive:

Tillbaka