Accepterad jomi | Medlem ansökning (Phelep)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jomi

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Gjdbsksvqc/

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? jomi

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi perkele. Han har under sitt liv tillbringat sin fritid med att dricka. Han blev en alkoholist efter att hans fru lämnade honom för en finlirare. Han har stora aggression problem och har svårt att lita på folk efter detta. Men han är väldigt skön snubbe och social. Han dricker oftast med sina polare och då gillar dom att ragga pilsnerbil. Han är 20 år och försöker skaffa jobb till securitas då han förlorade sitt förra jobb som vakt till en klubb. Han går på terapi för att minska all drickande.
Han har studerat bygg på gymnasiet och men kommer studera vidare till securitas. Han vill kunna hjälpa samhället genom att göra samhället tryggare. Ömer tycker att han måste hjälpa andra för att kunna ta tag i sina egna problem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att ja ska bli medlem för att jag har mycket erfarenhet inom RP och är mycket social så jag kommer bidra med mycket kärlek och mycket positiv energi till serven. Jag kommer bidra med att göra Unive till ett ställe där folk kommer in för att ha kul. Jag har haft medlemskap förut och jag vill bli det igen för att bli en del av Unive. Jag vill också ha ett jobb så jag kan jobba med roliga jobb på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan tillföra bra scenarion med hög kvalité på rp. Jag har som sagt stor erfarenhet inom Rp och kommer bidra med bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om vi pratar om serverns rp så kommer jag att bidra med stark och realistisk rp, samt skapa scenarion som är roliga för båda medparterna. Senare vill jag bli polis och skydda Unives invånare Skicka meddelande till

Hur hittade du Unive? tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka