Nekad jomi | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jomi

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466607740/

Ditt Hex-ID: 110000159c8f47c

Vad är din discord tagg? jomi#4071

Vem var det som bannade dig? douflas

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Pixel_bild_till_nils.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs valde att banna mig eftersom jag lämnades i ett scenario där polisen bad mig stanna och ta upp händerna. Jag fortsatte att gå ifrån dem och efter några meter kraschade hela fiveM. Hade det varit så att jag med vilje stängde av mitt i ingripandet skulle jag förståt till 100 % att jag skulle blivit bannad, kanske inte 10 dagar men iaf ett par dagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde på piren men min polare som höll på att köpa bil. Jag hade lite tidigare varit framme och pratat med polisen men inte varit uppkäftig eller något sånt. Jag stod vid dem och frågade vad de skulle göra idag osv. Först tycker jag det är jätte konstigt att de kommer fram till mig och ber mig ta upp händerna men de hade säkert någon misstanke då min karraktär ser väldigt kriminell ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker en bann på 10 dagar i sig är lite för länge då det är lätt hänt att iaf min dator som inte är jätte bra kraschar då det är 400 pers inne på en server med massa mods. Men i scenariot då polisen ville kontrollera mig och mitt spel kraschar så tycker jag egentligen att det inte ska va en bann alls då jag inte kunde påverka det alls. Jag hoppas verkligen att ni kan se att jag inte lämnade med flit då jag kan tycka det är lite kul och spännande med polis drama.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft 2 banns tidigare en som jag överklagade då jag tagit en securitas bil men den blev accepterad så den var felaktig. Den andra bannen var helt felaktig men jag fick inte den accepterad och det var när jag blev slagen av ett baseballträ så jag dog och sedan blev lootad,. Men då fick jag en bann på 1 dag där det stod att jag hade lootat grabb på piren när det var jag som blev lootad. jag har lärt mig från den första att det är väldigt onödigt att sno tjänstefordon och har aldrig gjort om det sedan den gången. Av den andra har jag inte kunnat lära mig någonting då jag inte kunde påverka den alls.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I denna situationen kunde jag inte gjort något annorlunda möjligtvis stannat direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer defenitivt ha i åtanke att aldrig lämna ett scenario med vilje eftersom det är detta som händer. Men i detta fellet var det spelet som kraschade och det straffade mig med en 10 dagars ban tyvärr. Hoppas verkligen att ni tar hänsyn till vad som hänt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka