Accepterad Jolunor | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jolunor

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? john

Vad är ditt discord namn? jolunor

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonny Jonsson år 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad snäll och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonny Jonsson växte upp i en liten lägenhet i Sundsvall tillsammans med sin ensamstående mamma och två yngre syskon. Han lärde sig tidigt att ta ansvar för familjen eftersom mamman kämpade med flera jobb för att få ekonomin att gå runt. Som tonåring drogs han dock in i småkriminella kretsar, vilket ledde till en rad misslyckade försök att hålla sig på rätt sida av lagen. Efter en kort tid i ungdomsanstalt bestämde sig Jonny för att försöka starta om på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan höja RP nivårna samt spelar rp som att jag är där i spelet och jag kommer rekommendera unive till andra spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för sina egna vinster och acceptera att man har förlorat ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inga

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? DM när man kör på någon utan anledning, Rdm är samma sak fast man dödar någon utan anledning. Copbait är när man tex fösöker få polisen att jaga en.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka