Accepterad Joltio | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joltio

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? CJ

Vad är ditt discord namn? joltio#7195

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man på 38 år och han heter Guinter Ockson. Min karaktär är väldigt bestämd av sig så ifall någon säger att man ska göra något så tycker han inte om när folk ändrar sig. Han är väldigt snäll men som sagt väldigt bestämd. Guinter växte upp i en familj där de inte hade allt men det hade det de behövde. Namnet Ockson kommer ifrån hans mamma. Båda föräldrarna var väldigt noga med att han skulle få bra betyg i skolan och uppfostra honom bra. Sen i skolan gick det bra han fick väldigt höga betyg. Guinter själv gillar att sporta mycket och har gått i fotboll och hockey. När Guinter var runt 5 så märkte hans föreldrar att så fort han sprang så fick han väldigt svårt att andas. Så de bestämmde sig att åka till sjukhuset för att kolla up det och då så märkte doktorerna att han hade anstrengings astma och Guinter har fortfarande det nu. Just nu söker Guinter stadigt efter jobb och kommer bosätta sig i denna stad och leva livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra kvalitativ rp och försöka ha så roligt som möjligt. Jag rpat mycket i mitt liv och vet hur man gör och kommer ta detta seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte hela tiden ska gå för att vinna i ett scenario utan att du också ska spela för motparten så det blir roligt för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Man dödar någon utan anledning, Vdm man använder sig av en fordon för att skada eller döda någon utan anledning. Copbait man försöker få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har 1k timmar och har spelat på dom flesta serverarna

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka