Nekad jollyx | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jollyx

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julian Ernestes

Vad är ditt discord namn? jollan14

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Ragnar ulfsson. Han är 24 år gammal och föddes år 2000 i Sverige. Hans föräldrar vars namn är Karl och Karina hade redan innan Pelle födelse bestämt sig för att de skulle flytta till USA eftersom de hade bristande jobb i Sverige som gav de en inkomst som gjorde att de bara kunde ge mat till sig själva och Pelle men att de behövde leva nere vid Mälaren. Efter att de hade fått Pelle bodde de kvar utomhus vid Mälaren tills att Pelle var nog gammal för att kunnat ta ett flyg till USA vilket de antog att han var vid 9 års ålder. Då samlade de ihop alla pengar som de kunde hitta genom att ta ut pengarna ur spargrisarna, samt få ut pengar av all pant de hade samlat på sig genom åren och redan efter några dagar bokade de flyget. Dagen efter gick flyget men tyvärr så störtade flygplanet ner i havet mitt under flygturen. Då prioriterade Pelle före alla vuxna att få evakuera eftersom han vid det laget bara var 10 år och eftersom hans föräldrar var så gamla så blev de prioriterade i princip sist vilket tyvärr ledde till att de både avledde. Pelle blev körd med båt till USA och började få bidrag på små belopp som kunde täcka hans mat kostnader tills när han blev tillräckligt gammal för att få ett riktigt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare vart medlem men tappade den i samband med rensningen i och med det nya medlemssystemet. Jag ska börja nu igen och tänker bidra med samma goa rp som innan!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alltid spela för att alla i scenariot ska ha roligt. T.ex. att man inte väljer en supersnabb bil vid ett butiksrån eftersom polisen då inte har möjlighet att hinna ikapp en och det blir inget scenario av det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp! Ett exempel; agera rädd i scenarion där det är meningen att man ska vara det, under ett hot till exempel. = FearRP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Spelat på denna server sedan 2021 som bla kriminell.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Taggad att komma igång med rp:andet igen.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka