Accepterad Jolls | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jolls

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198084131873

Vad är ditt namn i verkligheten? Jolin

Vad är ditt discord namn? Jolls#6135

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joline Gustafsson och är 22 år gammal. Hon kommer från en välbärgad familj och har bott tillsammans med sin mamma, pappa och lillebror.
Hon var väldigt populär i skolan och alla ville antingen ha henne eller vara henne. Joline var väldigt nöjd med livet och kunde inte önska sig något annat.
Det rasade ganska fort när det flyttade in en ny kille till hennes hemort som hon genast föll för.
Han vände hennes liv upp och ner och när han hade krossat hennes hjärta valde hon att lämna sin hemort och har nyligen kommit till staden för att bygga upp sitt nya liv och för att träffa nya vänner i staden hon har kommit till. Här vill hon kunna få må bra igen och även komma ut i arbetslivet.

Joline är en person som visar sina känslor väldigt mycket och har lätt för att skaffa vänner.
De hon håller kärt håller hon hårt om men hon är inte rädd för att säga ifrån om det är något som hon tycker är fel. Hon litar väldigt lätt på människor och har därför lätt att bli sårad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag ganska nyligen har blivit intresserad av roleplay och är för nu läget en nybörjare, jag vill lära mig mer och försöker alltid att få till scenarion på bästa möjliga sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av Unive är att nivån på rp är väldigt hög och att de flesta av människorna är välkomnande, förstående och bidrar till bra scenarion

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad om Unive av en vän som har spelat på servern ett tag och fastnade direkt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Eftersom jag är väldigt nybörjare inom rp är mitt första mål att lära mig blir bra på det, jag tycker att jag har en bra grund men kommer göra allt jag kan för att utvecklas och skapa bra scenarion. Jag har flera i min närhet som jag kan fråga om hjälp om det uppkommer några frågetecken eller vända mig till discordservern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att bidra till en bra stämning och bidra med roliga och bra scenarion, jag vill även utveckla mig själv som person och karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag är inte en aktiv deltagare i någon annan server förutom Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka