Accepterad Jolls | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jolls

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Khalifas Advokatbyrå AB.

Vad heter du IRL? Jolin

Vad heter du på discord? Jolls#6135

Hur gammal är du? 22 år

Hur många timmar har du på Fivem? 177 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Anledningen till att jag vill bli chef på advokatbyrån är för att jag tror att jag kan bidra till hur den juridiska verksamheten i staden sköts. Alla invånare i staden har rätt till juridisk rådgivning vid behov och som chef på Khalifas kommer jag se till att det uppfylls. Då jag själv gick en juridisk inriktning på gymnasiet har jag en grundläggande koll på både brottsmål, affärsjuridik samt stämningar. För mig är det viktigt att rpn inom den juridiska verksamheten sköts på en hög nivå och att man ha någorlunda koll på hur man som advokat ska förhålla sig vid förhör och vid kontakt med klienter. Jag är inte den som är rädd för att lära mig mer och ser konstruktiv kritik som något självklart i arbetslivet för att jag och mina framtida kollegor ska kunna utvecklas i vårt arbete. Jag har fått en inblick i den juridiska verksamheten på Unive fungerar då jag nyligen blev provanställd och hade en plan på att arbeta mig uppåt i företaget, nu när det fanns en möjlighet om chefspositionen på advokatbyrån såg jag en möjlighet att kunna bidra så att verksamheten fortsätter på ett bra vis för alla de klienter som behöver juridisk rådgivning eller en advokat för olika mål.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? De erfarenheter jag har av jobbet ic är att jag för närvarande är provanställd som advokat och har fått vara med att provlyssna under ett förhör, jag bidrog därefter med mina egna tankar och idéer och gav förslag på hur jag själv skulle hantera ett liknande scenario. Jag skulle säga att jag är väldigt snabblärd om hur tanken på ett scenario som advokat ska ske ingame. Ooc har jag större erfarenhet då jag sitter på det mest grundläggande och har en bra koll på hur förhör, stämningar och liknande går till. Min tanke är ju att använda mina egna erfarenheter som jag besitter och använda ingame för att kunna bidra till det bästa möjliga.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Joline Gustafsson och är en väldigt glad och extrovert person. Hon är 22 år gammal och kommer från en stabil bakgrund med en lycklig familj. Hon flyttade från sin hemort till staden för att börja om på nytt, hitta nya vänner samt ett arbete hon brinner för.

Hon har inga problem att prata med nytt folk och är gärna den som står i fokus och gör sin röst hörd. Många av hennes vänner skulle nog beskriva henne som en pratkvarn många gånger. Orättvisor är något det värsta Joline vet och det är något som hon kommer ta med sig i arbetet. Joline brinner för att hjälpa människor och har ett intresse i juridik och då passade inget arbete bättre för henne än att söka in till advokatbyrån i staden. Joline är den som håller sina kära hårt men söker gärna nya kontakter för att kunna utveckla sitt vänskapsnätverk inom staden.

Hur ofta kommer du vara inne? Sedan jag började spela på servern har jag varit inne varje dag med någon strödag här och där jag inte varit inne, min tanke är att forsätta med målet om att spela varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst era regler.

+rep hon kan mycket inom arbetet samt hon har bra koll på vad som krävs för att vara chef på Khalifas advokatbyrå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka