Nekad Jollenp | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 19 Februari 2006

Vad heter du på discord? Jollenp#7622

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 129,6 TIMMAR

Hur aktiv kommer du att vara? På helger spelar jag från kl 10.00 hela dagen ut och på vardagar spelar jag från kl. 15.00 till 22.00

Vad heter du? Abdi

Hur gammal är du? 26 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag gick på simskola när jag var liten och älskar sporten. När jag var 15 var jag t.o.m med i ungdoms os i simning och kom på en andra plats.

Varför vill du bli polis? Jag har alltid kännt att jag vill testa på något nytt för att sedan kunna utvecklas som individ. Att jobba inom polismyndigheterna har alltid vart en dröm för mig. Jag har även hört att det är ett fantsatiskt jobb med många trevliga individer. Jag vill även hjälpa människor i samhället och kunna göra så att de känner sig säkra. Jag känner också att jag är i en ålder där jag kan hantera påde sres och ta ett stort ansvar vilket tjänsten kräver.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket skulle jag säga är att kunna hantera situationer på rätt sätt. Man ska kunne anpassa sig för olika personer som har olika behov. Det är även viktigt att ta ett stort ansvar och vissa människor i samhället att polisen skaper trygghet och att man inte behöver vara rädd. Som polis tycker jag att det också är viktigt att vara bered på allt som kan hända, allt från ett bankrån till ett slagsmål i torget. En av de viktigaste faktorerna är att samarbeta med sina kolegor, på så sätt kan man lättare utföra larmet man är på.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att man måste vara världigt ansvarsfull och stresstålig inom yrket. Man måste ha en br fysik frö att kunna utföra vissa uppdrag och jag vet också att yrket kräver mycket disepblin. Om man e polis måste man också bete sig som en polis ska, följa regler, vara allmänt trevlig mot alla och inte hålla på med olika tper av dumheter.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja , jag har tidigare jobbat i andra städer som polis och har fått mängder med lärdom av det. Jag vet hur man ska hantera olika situioner och hur man ska samarbete. Jag brukar säga att yrket är ett lagyrke. Alltså att man samarbetar tillsamans. Uatn något samarbete så blir det oftast inte så bra så det är väldigt viktigt.

Hur är du som person? Jag är väldigt energiful och driven, jag är även sympatisk och tålig, och älskar att träffa olika typer av människor. Jag är alltid positiv och vänlig och älskar att göra andra människor glada. Jag är väldigt ödmjukt, men kan även vara allvarlig när det gäller dvs om någon exempelvis börjar använda våld. Jag är även väldigt hårt arbetande, och ger alltid hundra procent. Jag har sedan tidig ålder lärt mig att hålla tider

Är det något vi bör veta om dig? Jag äter inte så mycket kött utan vill äta vegitariskt för miljöns skull. Båda mina föräldrar dog i tidig ålder och min mormor tog hand om mig under min uppväxt. Min mormor dog sedan i en hjärn tummör. Idag lever jag tillsamans med min sambo klar och mina två älskade barn william och oskar.

Mvh Abdi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka