Accepterad Jollenp | Medlem ansökning{Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/JJalh/

Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? abrucci #3394

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min kraktär heter aukis och kommer från en liten by i jamica. I tidig ålder dog hans biologiska pappa i ett krig och sedan dess har han endast haft sin mamma. Hans mamma gör allt fö honom, hon städar, lagar mat och gör alllt för att han ska må bra. I ett fattigt land med ändast en förälder har det blivit tufft för abdi, han hade inte råd att gå i skolan och han hade ibland inte ens mat på bordet. När abdi blev 20 år så hände något hemskt, hans mamma hade fått cancer. Med inga pengar och ingen bra sjukvård klarade tyvärr inte abdis mamma detta och dog efter att ha kämpat i två års tid. Abdis hjärta var krosat och hade inge hopp, han var deprimerad och ledsen och allt han ville vara att bara dö. Men en dag bästemde hans sig för att flytta. Han vandrade genom öknen, simmade i kalla hav och sedan såg han det, ortenwave city. Allt var underbart stora byggnader trevliga människor och mycket mer. Han bestämde sig direkt för att skaffa ett jobb och tjäna pengar och nu är han en framgånsrik reporter. Han är just nu 28 år och han som person är väldigt positiv, sympatisk och driven. Han vill alltid utceckla sig som individ och vill stöta på nya utmaningar. Abdi gillar nu för tiden vara med vänner men hans största intresse är bilar. Han gillar att köra dom, pimpa och mecka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det finns många förmåner att väla mig som medlem. Först och främst är jag en väldigt allvarlig peroson som rpar på största allvar. Jag vill även kunna förbättra unive och alltid utveckla servern. Jag kommer att bidra till ett allvarligt rp och vill alltid hitta fel i serven som går att utvecklas och förbättras. Jag är väldigt aktiv vilket är en bra fördel då jag kommer se till att personen i serven rpar påp alvar och inget annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå och en allvarlig spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver gå med vinning ur ett sinario utan att det viktigaste är att scenariot ska vara bra

Hur hittade du Unive? Mina vänner har sedan år tillbaka kört unive och de jag har fått höra från serven har värkligen lockat mig. De som även har lockat mig är att det är allvarligt och seriöst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka