Nekad Jollenp | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polis chef

Vad heter du IRL? Josef

Vad heter du på discord? Jollenp#7622

Hur gammal är du? Jag är 26 år

Hur många timmar har du på Fivem? 129,7 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Anledningen till att jag vill bli polischef är för att jag vill bidra till hur verksamheten inom poliskåren ska skötas. Alla invånare i staden har rätt till en trygg och skötsam omgivning och som chef på poliskåren kommer det deffentivt uppfylas. Då jag själv har gått polisutbildningen i fem terminer varv 6 måneder var praktik, en så kallad aspirantutbilldning har jag kunskaper och lärdom om hur man jobbar inom poliskåren. För mig har der alltid varit viktigt att följa stdens lagar och rpa utifrån dem, att bryta mot lagar har absolut vart något som jag inte acepterar. Det har också vart viktigt för mig att de anställda poliserna ska agera på ett proffsigt sätt d.v.s att de ska ha kunskaper om hur man ska agera i föhör, i olika situationer, och hur man ska hantera olika typer av individer. Under min livstid har jag även lärt mig att kritik inte är något man ska se ner på, utan tvärtom det är saker som man som chef måste pirioritera. En perfekt poliskår finns inte och alla gör mistag, men poliskåren går alltid att förbättras och det är utifrån kritiken vi gör så. I Unive har jag alltid vellat ha mer, Jag vill alltid utvecklas och förbättras och alltid vellat avencera mig inom yrken, Jag nöjer mig inte bara med att vara anstäld utan mitt mål har alltid vart att jobba mig upp och nå högre höjder. Som chef kommer jag se till att den möjligheten ges till all. Alla ska ha möjligheten att kunna avancera inom yrket och nå sina personliga mål, men självklart ska de förtjäna det, det krävs hårt arbetande och mycket träning för att man ska nå sina mål och det kommer jag som chef alltid sträva efter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inom Jobbet aå har jag ganska mycket erfarenheter, Jag har bland annat gått på polisutbildningen i fem terminer varv sex av dessa terminer var pratik ( aspernatutbildning) Jag har även jobbat som biträddande chef i några andra städer vilket har gjort att jag fått lärdom om vilket ansvar man har hur man ska dreiva på och peppa sinna kolegor och ge dem motivation att alltid göra bättre. Som bitträdande chef har jag även lärt mig hur man ska ta hand om de som jobbar på poliskåren. Man ska alltid stötta dem, ge fedback och kritik och alltid sträva för att de också ska bli bättre. Jag har också lärt mig att det är ett väldigt stor ansvar man har som chef. Man ska se till så alla poliser mår bra, man ska svara på polisansökningar och man ska vara någon som ser till att alla poliser göt sitt jobb rätt. En av de störsat sakerna jag lärt mig inom yrket är dock komunikationen. Att samarbeta är något som ska vara givet inom tjänsten, att samarbeta kan ledda till räddade liv, undvikna skador och mycket mer som man inte vill ska hända i en stad som Unive

Berskiv din karaktär? Min karaktär kommer ursprungligen från Uganda och har under hela sin uppväxt vuxit upp med sin mormor, då hans mamma och pappa dog i ebola i tidig ålder. De bodde väldigt fattig och de hade knappt mat och vatten på bordet. Abdi och hans mormor fick slita dag in och dag ut för att kunna överleva. Abdis mormor har alltid varit honom nära och har alltid hjälpt abdi under hans barndom. När abdi blev tjogo år hände dock något tragist, abdis mormor hade drabats av en hjärntumör, hon kämmpade och kämmpade, men när cancern hade spridits över hela kroppen var hans hopp över. Abdi hade förlorat den ända släkttningen han hade och skulle nu bo själv. Han bestämde sig för att ta vara på livet och göra förändringar. Så under en två års tid så sammlade han pengar till en liten resa för att upptäcka världen. Han åkte först till frankrike och upplevde massor sedan åkte han till italien och tillslut kom han till unive city. Han blev förälskad, en stad med enormt mycket trevliga människor och varckra byggnader gjorde att abdi stannade. Abdi är 26 år och är väldigt energifull och driven, han är även sympatisk och vill gärna lära känna nya människor och uppleva mer av stadens möjligheter. Utifrån hans uppväxt har han lärt sig att man inte får saker grattis utan att det krävs hårt arbete att nå sina mål.

Hur ofta kommer du vara inne? På helger är jag inne från klockan 10.00 till 00.00 eller senare och på vardagar är jag inne från kl 15.30 till 22.00 Jag spelar nästan varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja Absolut, jag skulle aldrig ge upp hoppet om att en dag nå min dröm

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

Hoppas ni gillar ansökningen, ge gärna feedback (glömde säga detta men jag har dyselexi)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka