Nekad Jollenp | Ban överklagan (Widen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bbfb/

Ditt Hex-ID: 1100001479b9146 (Hex)

Vad är din discord tagg? Jollenp#7622

Vem var det som bannade dig? kevve

Hur lång tid var din ban? 5dagar kvar ...

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Emote abusse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag blev bannad för att jag satt i fängelse. Jag kände att jag blev dåligt behandlad, jag blev fel dömd. Jag arbetde som polis och ville ta självmord (in game) för att min dotter hade gått bort i cancer. Men poliserna lurade mig och de räddade mig vilket jag har respekt. De tar mig till häktet och snakar en stund, de bästemde sedan sig för att jag skulle få en böter på 1 miljon kroner och 6 års fängelse (360 min). I stunden spekulerade jag inte, klockan var sent och jag var väldigt trött så brydde mig inte så mycket. De sa att jag blev dömd för tjänstefel, vilket jag tycker är väldigt konstigt. De speglar värkligen inte verkligheten. Tidigare den dagen var det även en snnan person som ville hoppa från polistationens tak, men han valde att inte göra de, det tog han och skjusade vänligt honom från platsen utan problem. Jag känner då att jag blir dfelbehandlad. Att en polis behandlas dåligare en än vanlig person tycker jag är tjänste fel och väldigt dåligt gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag använde en emot som kunde ta mig igenom väggar. Anledningen varför jag ville komma ut var för att jag vill diskutera med dem som gjorde denna handling (poliserna) Jag bryr mig inte att jag skulle sitta där 100 min till utan jag bryr mig för att jag förlorade mitt jobb och fick en prick i regisetret vilket gör att jag aldrig kan bli advokat m.m osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej Bannen var rätt, men han som bannade mig förstod inte varför jag ville ut vilket är fullt förstårligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de tidigare bannsen förekomm när jag var ny på unive och fivm, jag viste inte reglerna och trode det var som gta oline, jag sprang och slog massa och sprang in i polisstationer. Jag är dock glad att jag fick bansen pga att jag lärt mig så mycket från dem. Nu rpar jag på en hög nivå och känner till reglerna väl.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, jag hade förmodligen, läst vad rp var och vad det handlade om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, Man kan lösa situatiner på andra sätt. Det var ungefär 150 min kvar jag hade bara kunnat väntat ut tiden vilket inte hade resulterat till en ban. Det har gått 1 vecka sedan jag blv bannad och har därför tänkt över noga över mina handlingar. Dock står jag för mina åsikter och det poliserna gjorde mot mig tycker jag är oabseptabelt, specielt i en server som unive. Jag kräver inte bara att bli bannad utan att man tar bort min fängelse tid,tar bort pricken i registeren och att jag får tillbaka mitt jobb.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut, ni läser den när ni har tid helt enkelt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka