Dubbelpost Jollenp | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bbfb/

Ditt Hex-ID: 1100001479b9146 (Hex)

Vad är din discord tagg? Jollenp#7622

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM (Vehicle Deathmatch)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror stt de valde att banna mig för att jag råkade åka in i en bil och en människa skadade sig blodigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut en bil och skulle precis åka till piren, av någon anledning så sprang två killar efter min bil. När en av dom kom fram gick han upp på bilden och började sparka slag mot glasen, jag sa vadgör dun men han svarade inte. Så då åkte jag fram så att han skulle ramla av. Men när jag åkte fram så var all fokus på honom och jag såg inte att det var en bil framför mig så jag krockade. Jag tror det var någon som satt på bilden och flög fram när jag krockade. Jag gick och kollade hur det gick och bad så hemskt mycket om förlåtelse, och blev sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban. Killen som stod på min bil sparkade mot glasset och jag ville få bort honom, allså så hade jag en anledning att göra så som jag gjorde. Själva planen var dock inte att skada någon utan bara att han skulle sluta. Jag bad han snällt en gång men han lyssnade inte så jag var tvungen. Den andra killen nsom skada sig hade inte gjort någon ting utan det var av mistag jag skadade honom. Det var också darför jag gick till honom och kolla hur det gick.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången var jag ny på fivem och Unive och förstod inte själva rp grejen, jag trode att det var typ som gta och började slå folk i min omgivning, den gåpngen blev jag banad i 3 dagar för lall. Den andra gången var precis efter min första ban då jag sprang in i en polistation och sa att jag var polis, då blev jag också bannad 3 dagar. Men då var jag ny och hade inte kunskaper omn att man skulle rpa och inte bara spela.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut man kan alltid förbättra sig. Till att börja med så kanske jag borde använt en bättre ton när jag pratade med honom. Kanske vart trevlig och bett han snällt att sluta sparka och att han skulle gå av min bil. Om han då inte skulle ha lysnat skulle det nog var bättre att tillkala polis eller ordningsvakter som hade kunnat hantera situationen bättre en vad jag hade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig mycket. Bland annat så har jag lärt mig att man kanske borde vara trvligare mot folket i sin omgivning för att det ska lyssna. Om någon exempelvis på ett otrevligt sätt hade sagt flytta till mig hade det lockat mig att inte flytta istället för att flytta. Sedan har jag även lärt mig att polis och ordningsvakter finns för en anledning och i vissa situtioner är det bättre att tilkallad dom för att hantera situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka