Accepterad Jollenp | Ban överklagan [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1201377606&token=90hsuEkq

Ditt Hex-ID: 1100001479b9146 (Hex)

Vad är din discord tagg? abrucci #3394

Vem var det som bannade dig? momme

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall och sunförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kallade polisenb naccas och bar frustrerad över att han körde på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen körde på mig och jag sa naccas åt honom, men det var inte mer som lall utan jag rp på¨att han just körde över mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja i bannen står det att jag inte svarat på /me vilket jag gjorde men skriver långsamt, Att jag var på polistationen fast jag inte fick vara där står det också, Ingen sa till mig att avläghsna och det var många där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De e bans so skedde över 6 månader sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kommer inte ihåg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte säga fula ord åt polis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka