Nekad Jollenp | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bbfb/

Ditt Hex-ID: 1100001479b9146 (Hex)

Vad är din discord tagg? Jollenp#7622

Vem var det som bannade dig? kevve

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Emote abusse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tog mig från fängelset. Anledningen till detta är att jag fick 6års fängelse utan anledning. Jag var polis och ingame hade min dotter dött i cancer. Jag var deprimerad och gick upp på tacket på polistationen och ville hoppa tillslut valde jag att inte hoppa de sa att det var ett tjänstefel och jag fick 6 år och 1 miljon i bötter. Att vara deprimerad och villja ta sitt liv är tydligen tjänste fel och värre en mord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag smett ur fängelset och skulle mott staden för att överklaga mitt fängelse stradd. Att sitta 12 gånger fem gånger sex månader för att vilja ta självmord är något som inte är rp och därför ville jag åka och säga de till dom men blev snabbt bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att jag bör inte få ett fängelse straff för tjänste fel. Om en polis vill ta självmord är det tydligen tjänstefel och 6 års fängelse. Tidigare den dagen ville en privatperson ta själmord, det som hände är att de lämnade bara honom hem. Jag personligen tycker att det är tjänstefel att lägga mig som oskyldig i fängelse i typ 7 timmar,

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De bannsen skädde tidigt när jag började på fivem. Jag trode det var som gta online och började slåss osv och åkte ditt för b.l.a sunförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asolut jag hade läst reglerna och fått en bättre uppfattning om vad fivem är och vad rp och unive inebärr.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man det går att lösa greje på ett bättre sätt jag hade t.ex kunnat göra det via discord eller bara väntat ut mina 155 min som är kvar tills jag kommer ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut, ni läser den när ni har tid helt enkelt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka