Nekad Jollenp | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bbfb/

Ditt Hex-ID: 1100001479b9146 (Hex)

Vad är din discord tagg? Jollenp#7622

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 1 dagar 23 timmar 51

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntöfnruft exakt så står det

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt vet jag inte varför, de kanske blev en fel ban, men jag betede mig bra i serven och från ingenstans blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte från mekonomen med en kille som skulle skjussa mig till torget sedan skulle jag gå av från bilen och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, jag gjorde inget fel enligt mitt perspektiv och det kom som en chock att jag blev bannad när jag följde reglerna. Suntförnuft har jag inte begått.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Försörsta gången var jag ny på five m och viste inget jag trode de var som gta oline. Jag gick runt och slog massa mäniskor. Andra gången gick jag in i en polistation. Jag vet nu vad som är fel och rätt och har nu tagit enormt med lärdom. Jag beter mig på serven och rpar seriöst och allvarligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, Det är svårt att säga när jag är oskyldig vad jag vet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Faktiskt inte, förstår inte varför jag blev bannad. det skulle vara bra om jag fick kontakt med han som bannade mig för då kaske jag förstår eller så hålle jag inte med.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka