Accepterad Jollenp | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bbfb/

Ditt Hex-ID: 1100001479b9146 (Hex)

Vad är din discord tagg? Jollenp#7622

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? korruption

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja tror att de valde att banna mig för att jag sålde bilar grattis till en snbbe.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var sent på natten och jag jobbade sent på bilfirman, det kom sedan en kille som ville köpa bilar, han kom fram till mig och vi pratade i en lång stund. Sedan gav han förslaget att jag skulle sälja bilar till honom grattis som han sedan skulle ge mig grattit. Till en början sa jag nej och att han istället skulle köpa en bil med pengar men till slut tjatade han så mycket, och dum som jag var lyssnade jag, jag sålde bilar till honom och han fick dom, Jag stängde sedan datorn och fick så mycket ångest så att jag grät hela natta, jag ångrade mig direkt efter att jag stängde datorn och viste vad faktorn av detta skulle bli.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absoulut en korekt ban just pga att jag bröt mot reglerna, det är ju ytterst oabsebtabel att göra så som jag gjorde. Jag vet att jag inerst inne alldrig ville göra detta. Men allt tjat, och den bilden han målade upp de som fick mig inte att se den mörka sidan av de hela förän jag hade stängt spelet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången var jag ny på fivm och trode de var som gta online, jag sprang och började slå personen, DEN ANDRA GÅNGEN GICK JAG IN I polistationens garage (där var jag också ny). De jag har lärt mig sedan dess är att man måste rpa seriöst och allvarligt och hur man ska bete sig i en värld som unive. Jag har även läst igenom reglerna och vet nu hur man rpar på ett bra sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absoulut hade jag kunnat göra det. Jag hade förmodligen ite lyssnat på honom och om han fortsatte att tjata skulle jag omedelbart kasta ut honom. Jag har en sådan stor ångest över vad jag gjort och ångrar varända sekund av det, Att jag betede mig som jag gjorde var fel. Jag har även lärt mig att man inte alltid ska lyssna på vad folk säger och att man inte ska luras av olika bilder dom framställer till din hjärna som i sin tur får dig att bli lurad till att göra hemska gärningar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska lyssna på alla människor i servarna, de kan exempelvis vara betydligt äldre en dig och lura dig på så sätt. Man ska aldrig bryta mot ett brot även om någon säger det till dig eller inte, och jag har främst lärt mig att man inte ska vistas i närheten av såna personer, jag borde agerat bättre i situationen och beklagar så mycket över mina handlingar. Jag är så ledsen och lider själv av en deprition och det har t.o.m gjort att jag fått själmords tankar. Jag vill inte vara en person som på något sätt förstör eller gör illa andra, jag vill visa de att jag är igentligen en snäll person. Jag är så ledsen och hoppas att jag kan få en andra chans för att förbättra mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka