Nekad Jollenp | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1201377606&token=90hsuEkq

Ditt Hex-ID: 1100001479b9146 (Hex)

Vad är din discord tagg? abrucci #3394

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag inte lärt mig av mina bans

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick en andra chans men har blivit bannad flertal gånger, Efter min chans har jag ändast blivit bannad 1 gång och den var felaktig och jag och han som banna mig kom överens på pm. Anars har det vart 1 timmes ban av sv och vissa 2-3 st håller jag med om men jag tycker också att visa abusar och bannar mig för lall när jag försöker rpa på min karakrär. Den senaste banen fick jag nog och satt mig i support och de unbanna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ville söka arbete på auto och blev bannad. Jag har aldrig velat eller försökt blivit bannad, och varje gång jag blivit bannad så har jag frågat vad jag gjorde fel men får väldigt sällan svar, jag vill lära mig och utvecklas jag lovar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej men jag tror att philip ksk misförståt, vissa av bansen jag fått är felaktiga men står fortfarande kvar i logsen och det ser såklart dåligt men om jag ska vara helt ärlig så ksk 2 av sv bansen vart korrekta och dessa bans har ej inträffat igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått sv banns för att jag lallat och för att jag inte beter mig när jag säger idiot för jag blivit arg på någon. Som sagt försöker jag alltid ta kontakt med den som banna mig och kolla vad jag gjorde fel och försöker göra så det inte inträffar igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja bete mig bättre specielt när jag fått en andra chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut, ni läser den när ni har tid helt enkelt

Såhär jollenp, den enda RP du har är att åka runt och lura folk på bilar. Vi har pratat om detta tidigare och du verkar aldrig fatta, där gick min gräns

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka