Nekad Jollenp | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1201377606&token=90hsuEkq

Ditt Hex-ID: 1100001479b9146 (Hex)

Vad är din discord tagg? abrucci #3394

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Forumet

Bild på banmeddelande: 3ade7fdcf60305366cffcff5f072ceed.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: mlxjqp Regelbrott: - Mer detaljer: du har inte lärt dig ett skit av dina tidigare bans Placerad av: 320master Din nivå: - ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad Sorry men det fungerade inte att ta bild, jag testade flera gånger. Anledningen till bannen är för mig ganska tydlig, jag hade inte lär mig något av mina bans. Jag hade nog över 50 bans och gjorde om samma fel flera gånger. Jag vart omogen och försökte bli bättre i unive på andras bekostnad b.l.a

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett år sedan så mins inte riktigt men jag tror att jag scamade någon på bilar, men är inte hundra som sagt var det ju så länge sedan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ett år sedan så mins inte riktigt men jag tror att jag scamade någon på bilar, men är inte hundra som sagt var det ju så länge sedan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej bannan var rätt, jag gjorde mistag utan lärdom o då ska jag självklart inte stanna här på servern om jag gång på gång visar att jag inte håller nivån

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har nog blivit bannad över 70 gånger, allt från rdm, till scams mm. Jag hade inte lärt mig av mina mistag, men idag har jag lärt mig att det jag gjorde för ett år sedan var omoget och omoraliskt och helt enkelt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nästan allt, men främst hade jag kunnat lärt mig av mistagen så de inte skulle ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka