Nekad Jollenp | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad heter du på discord? abricci#9433

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag har blivit bannad väldigt många gånger och tillslut fick jag en klacksko och nu efter 6 månader är jag tillbaka som en ny person, en mer ansvarsfull och mogen person

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 1 år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad väldigt många gånger och tillslut fick jag en klacksko och nu efter 6 månader är jag tillbaka som en ny person, en mer ansvarsfull och mogen person

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? en sv enligt mig är någon som underlättar för staffs med de mindre jobben men inte de stora jobben bara saker som händer ig och inom rp men en sv kan inte gå och ta support ärenden, en sv är som ett hjälpmedel till staffs för att hålla koll på servern. en sv ska kunna reglerna väl och ha en bra rp. samt inte bryta mot regler. en servervakt måste kunna alla grundregler utan till och kunna förklara dom utan något hjälp medel. en servervakt ska våga banna eller kicka efter som om man ser en spelare som gör regelbrott så ska man banna direkt och inte låta problem växa och bli stora.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är erfaren från andra servrar och kan alla regler, jag kommer absolut inte abusa rollen utan istället ta den på storsta allvar. Jag vill bygga mig upp till staff och att bli sv är en bra grund. Jag har som sagt erfarenhet kring rollen och har alltid tagit den på största allvar och fått mycket posetiv feedback om hur jag hanterar denna roll.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt är en som kan reglerna väl och följer sv reglerna samt inte abusar rollen, och ifall man ser en spelare göra ett regelbrott så ska man se till att ge den åtgärd som behövs, det beror på hur grovt brottet var, ibland kan det behövas en sv ban eller ibland bara en kick för att varna personen. En Sv ska hålla ordnig på servern ur alla olika perspektiv, man ska hålla koll så att ingen spammar occ som göratt ett sceniario blir dåligt. SV har helt enkelt ett jobb på servern att hålla ordning och reda.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt att man sätter på toggleid vid en folk massa sen så sv bannar man alla man ser eller kickar. det är abuse. och kan anges som koruppt sv samt abusar sina perms

Du har FÖR många Bans även fast det var ett tag sedan du blev bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka