Nekad Jollen94 | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollen94

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jocke

Vad är ditt discord namn? Jollenz

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 1994

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roger Retz 30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Knäpp, rolig, skämtsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppväxt i sthlm, tufft liv, precis träffat Chrille Kroog, och råkar dra in honom i det tuffa livet i sthlm. Lärt sig anpassa livet efter systemet. Tar saker som det kommer, utveckling via det som händer i framtiden (via servern).

Vad kan du bidra med till serverns RP? En karaktär som är knäpp, rolig och skämtsam. Målet är att bidra med en karaktär som skapar mycket skratt och underhållning till sina medspelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vill skapa en god känsla och en rolig karaktär för att det ska bli roligare för både motpart och medpart inom servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte spelat mycket RP, men jag vill lära mig och jag är inte den typen av människa som finner något intresse utav att bryta regler och förstöra för andra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen rasism. Respekt mot serverns staff. Ta eget ansvar. Ingen mobbning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte spelat mycket RP men varit intresserad sedan länge, tittat mycket på Buddah och Lord Kebun på twitch och hittat ett intresse. Vill Lära mig mer inom RP och vill ge det en ärlig chans.

Nekad.
Anledning:
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka