Nekad Jollemannen | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollemannen

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Jollemannen#6926

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jimmy Kofot och han och han är 22 år gammal. Jimmy växte upp en bit utanför staden med sin far som är alkoholist i en sunkig lägenhet. Sedan ung ålder har Jimmy alltid drömt om att driva ett stort framgångsrikt företag efter som han har alltid haft passion för pengar. Därför har Jimmy valt att flytta in i unive för att få bättre möjligheter till att uppnå sina drömmar. Jimmy jobbar som slaktare för att komma upp på sina fötter till en början för att skaffa bil och körkort. Jimmy är snäll och hjälpsam mot de som är de tillbaks till han, men han kan också ha ett jävla humör. Jimmy vill starta ett företag som säljer och köper in exklusiva bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har alltid varit en social person som gillar att rpa med folk. Alltså de jag kan bidra till serven med är humor, rolig rp, hjälpsamhet mot andra personer med mera. Strävar efter att bli bättre på rpa och känner att unive är perfekt för de här kommer jag få ordentligt med utmaningar som jag längtar efter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna man ska spela för att det ska va kul för alla

Hur hittade du Unive? Hittade den på fivem framsidan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka